Com emprendre models de negoci d'èxit des del màrqueting
Àrea Focus Emprenedoria
el jueves, 28 de septiembre de 2017 de 14:15 a 15:15
Dónde:
Auditorio y Palacio de Congresos de Castellón
Sala A2. Nivel -1
Av. de la Mare de Déu del Lledó, 50, 12004
Castelló de la Plana/Castellón de la Plana (Castellón)
DESCRIPCIÓ
La realitat del teixit empresarial és un enfocament comercial basat en costos. Competir en preu com a única alternativa per no tenir una estratègia de mercat, ni una marca consolidada.
Admirem les grans marques i el seu impacte en els consumidors a nivell mundial, però no tenim les eines ni el coneixement per a dur a terme semblants projectes.
El màrqueting, encara que semble un convidat conegut, no és més que un miratge que diuen haver vist i aplicat les empreses. Parlen de màrqueting i es refereixen a comunicació.
El màrqueting és la clau per a generar models de negoci d'èxit, però implica conèixer eines estratègiques (com una partida d'escacs) i operativa (engegada) que extraga el nostre valor diferenciador i cridem l'atenció, generem atracció i ens vulguen comprar.
El consumidor actual no està disposat a cedir els seus diners, té molta experiència i fonts d'informació. Sempre voldrà estalviar i maximitzar l'ús dels seus euros. El màrqueting ajuda a les empreses i als consumidors a desenvolupar activitats econòmiques ajustades a la màxima satisfacció. Per tant, a l'hora d'emprendre qualsevol projecte o idea empresarial, hem de fer-ho des del prisma del màrqueting com a base per a, des d'aqueix punt, desenvolupar tota la idea.
MODERA LA SESSIÓ
Adriana González Gil. Responsable de comunicació i investigadora en Neuromarketing en MACOM Universitat Politècnica de València.
Esta sesión forma parte de:
Focus Pime i Emprenedoria Comunitat Valenciana 2017
emprendedores financiación pymes Castellón ivace Castelló ceei ceeis Focus Pyme marketing modelo de negocio