Cerrar

es | val   

Design Thinking: posiciona el teu negoci i diferencia’l de la competència

Aquesta sessió està emmarcada dins del programa Explorer “Jóvens amb idees” on la UMH és centre col·laborador

el jueves, 08 de febrero de 2018 de 17:00 a 20:00

Dónde:

Edificio Innova - Campus UMH Elche.

Sala Plató

Avda. Universidad s/n, Edif. Innova

Elx/Elche (Alicante)

Contacto:

www.parquecientificoumh.es | [email protected]

Google Calendar

Mostrar ampliado

El objetivo de esta jornada es que los emprendedores construyan una oferta atractiva para sus clientes

El objetivo de esta jornada es que los emprendedores construyan una oferta atractiva para sus clientes

 

Construir una oferta atractiva per als clients i posicionar-se al mercat amb idees innovadores que suposen una solució a problemes reals dels usuaris. Aquest, és l’objectiu de la jornada que ha organitzat el Parc Científic de la UMH. Aquesta xarrada es realitza en col·laboració amb el programa Santander Explorer “Jóvens amb idees”, una iniciativa que en la edició de 2017 va elegir com guanyador a Javier Martínez, promotor del projecte de la UMH Odyssey Robotics. La Universitat Miguel Hernández és centre Space col·laborador d’aquest programa impulsat pel Banc Santander a través de Santander Universitat i que representa la evolució de Santander Yuzz.

 

Quan? Dijous, 8 de febrer

On? Sala Techlab, edifici Innova (veure ubicació)

A quina hora? Entre les 17:00 i les 20:00 hores

Qui és el ponent? Marian Ferrer, directora de l’empresa Take Off

Com m’inscric? Assistència lliure i gratuïta, prèvia inscripció en http://bit.ly/8FEBdesignthinking

 

Quins continguts es tractaran durant la jornada?

  • Design Thinking, una metodologia molt útil a la fase de qualsevol projecte emprenedor ja que integra el desing, la innovació, la creativitat o la tecnologia, entre altres matèries
  • Com enfocar els productes al client, oferir una solució real als problemes de l’usuari final i construir una oferta atractiva i diferencial que cride la atenció de possibles clients.
  • Creació d’una oferta diferencial a través de:
    • Mapa d’empatia
    • Corba de valor, una eina que servix per identificar i representar gràficament com es competix al mercat o quines variables són les que valoren l’usuari final.
  • Segmentació de clients
  • Definició i validació d’hipòtesis
  • Prototipat de l’oferta amb el Producte Mínim Viable (PMV)
  • Reenfoc del producte en el menor temps possible i amb el menor nombre de recursos.
  • Estratègia de l’Oceà blau, una forma diferent d’innovar amb productes, conseguint que augmenten el seu valor i reenfocant la seua posició competitiva en mercats saturats.
  • Com explotar nous nínxols de negoci que suposen un creixement rentable i sostenible a llarg termini.

 

Marian Ferrer és sòcia directora de Take Off, una acceleradora comercial que impulsa processos d’expansió e internacionalització d’empreses, ajudant-les a aprofitar les oportunitats que oferix un Mercat Global cada vegada més pròxim i accessible.  Ferrer és especialista en estratègia internacional amb formació en tècniques de desenvolupament personal i dinamització de grups de treball.

2.268 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO