Cerrar

es | val   

Focus Pime L’Alacantí comptarà amb una taula redona amb casos d’èxit del territori

casos exito

Torrons 1880, Mercaterre, Dipse i MasQi mostraran com han afrontat la innovació a les seues empreses

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

Centro Europeo de Empresas e Innovación de Elche (CEEI - Elche)

Publicado el viernes, 14 de septiembre de 2018 a las 11:46

Què podrien tenir en comú companyies tan diferents com l’empresa de regals ecofriendly Mercaterre, l’hotel amb encant MasQi, el grup Confectionary Holding, dedicat al torró, o l’empresa d’impressió flexogràfica Dipse Company?

Encara que, a priori, puga parèixer que és impossible unir a totes en un grup, totes elles pertanyen a empresaris i emprenedors que han apostat per la innovació per a desenvolupar el seu projecte professional.

Les quatre empreses que conformen la primera taula redona de Focus Pime i Emprenedoria L’Alacantí han entés que per a posicionar-se al mercat, no solament és necessari oferir un bon producte o servei o comptar amb els recursos per a llançar aquest producte o servei al mercat, sinó que es tracta de convertir els problemes o necessitats del client en solucions que aporten un valor diferencial pel que fa a la competència.

La innovació pot ser un repte però també és el mitjan per aconseguir un fi: ser únic al mercat. D’aquest tema ens parlaran els quatre potents invitats.

Alexandra Marín, co-fundadora de Mercaterre, va començar, fa quasi un any, la seua marxa com empresària de la mà del seu company Aitor Marco. El seu objectiu era posar en valor productes de qualitat, elaborats per petites empreses familiars, per mitjà de regals exclusius que suposaren tota una experiència per als seus clients. A la seua ponència, Marín donarà a conèixer el recorregut que han realitzat fins el moment, per arribar a les seues satisfaccions personals i professionals actuals.

Sonia Ferre, fundadora de MasQi, donarà a conèixer com ha aconseguit revolucionar el sector hoteler amb una proposta d’allotjament que promou la salut des de la relaxació, la meditació i l’alimentació. Un nou concepte d’hotel que va sorgir per una necessitat pròpia de la fundadora i que cada dia atrau a més persones.

El director de Dipse Company, Sergio Crespo, també participarà a aquesta taula per a mostrar com s’ha adaptat a les últimes tendències d’impressió flexogràfica per a cobrir les demandes de diferents sector i poder així, obrir-se camí en nous mercats.

El Grup Confectionary Holding agrupa empreses tan importants del sector del torró com 1880 o El Lobo. D’eixa banda, és tot un luxe comptar amb una empresa de quasi 300 anys de trajectòria per a que mostre l’evolució de la mateixa i com s’ha adaptat a les noves necessitats que han demandat els clients. La responsable de màrqueting del Museu del Torró, Isabel Sirvent, serà l’encarregada de presentar l’empresa i els progressos d’aquesta al llarg dels anys.

Tots ells, donaran a conèixer el treball que han realitzat per a fer front als reptes que els han sorgit i aconseguir els seus objectius. Si no vols perdre’t el testimoni d’aquestos ponents, inscriu-te ara al Focus Pime i Emprenedoria L’Alacantí del pròxim dijous, 27 de setembre que tindrà lloc al Teatret de Xixona.

3.786 visitas

Utilizamos cookies propias y de terceros para ofrecerte toda la funcionalidad y una mejor experiencia, obtener estadísticas de tráfico, analizar el uso de la web y mejorar nuestros servicios.
Tienes disponible aquí nuestra política de cookies.
Puedes aceptar todas nuestras cookies pulsando el botón 'ACEPTAR' o configurar aquí tus preferencias.

Estrictamente necesarias +

Estas cookies son necesarias ya que permiten que el sitio web funcione correctamente, no se pueden desactivar.

Estadísticas +

Son las cookies que utilizamos exclusivamente con fines estadísticos para poder analizar cómo los usuasrios hacen uso de la web. Recopila información anónima tal como el número de visitantes del sitio, o las páginas más populares. Activar estas cookies nos permite seguir mejorando.

Funcionales +

Estas cookies son necesarias para el intercambio y presentación de contenidos de plataformas externas como youtube o de redes sociales como facebook, twitter o linkedin.

Marketing y publicidad +

Estas se utilizan para crear perfiles de usuario y analizar la efectividad de campañas publicitarias o para rastrear al usuario en un sitio web o en varios sitios web con fines de marketing similares..

GUARDAR AJUSTESACEPTO